
Toistuvat viestit ja RSS-syötteet – näin pidät uutiskirjeet ajankohtaisina
08.10.2025 | RSS, uutiskirje, automaatio
Unohda copy-paste! RSS tuo lounaslistat, blogit, tapahtumat ja tarjoukset automaattisesti uutiskirjeeseen.
Lue lisääHakutuloksia: 15 kpl
08.10.2025 | RSS, uutiskirje, automaatio
Unohda copy-paste! RSS tuo lounaslistat, blogit, tapahtumat ja tarjoukset automaattisesti uutiskirjeeseen.
Lue lisää13.06.2025 | automaatio, markkinointi, viestintä
Suunnittele, ajasta ja rentoudu. Kesäviestintä on nyt helpompaa kuin koskaan!
Lue lisää14.04.2025 | automaatio, kriisiviestintä, markkinointi, uutiskirje
Ota Creamailerin automaatio haltuun! Luo viestiketjuja, säästä aikaa ja tavoita asiakkaat oikeaan aikaan – automaattisesti.
Lue lisää06.11.2024 | automaatio, markkinointi, uutiskirje, viestintä
Yksinkertaisetkin automaatioprosessit tuovat viestintään ja markkinointiin merkittäviä etuja, sillä automaatio hoitaa rutiinitehtävät puolestasi.
Lue lisää03.11.2022 | tapahtumatyökalu, uutiskirje, viestintä, automaatio
Lokakuu kääntyi marraskuuksi ja on aika suunnitella loppuvuoden viestintää.
Lue lisää21.06.2022 | automaatio, markkinointi, personointi, saavutettavuus, sähköpostimarkkinointi, segmentointi, uutiskirje, viestintä
Sähköposti on yksi maailman käytetyimmistä viestintämuodoista. Yli neljällä miljardilla henkilöllä on vähintään yksi sähköpostiosoite vuoteen 2023 mennessä.
Lue lisää24.02.2020 | automaatio, viestintä, markkinointi, opas
Olet varmaankin kuullut automaatiosta, mutta tiedätkö mitä se tarkoittaa? Oppaassa kerrotaan mistä automaatiossa on kyse ja mitä sinun tulee tietää sekä tehdä.
Lue lisää01.12.2019 | analyysi, automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, raportti
Automaatioprosessissa on tärkeää seurata tuottaako se haluttua tulosta.
Lue lisää15.11.2019 | automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, postituslista, sähköpostimarkkinointi, viestintä
Käytännössä jokainen kohtaaminen, tapahtuipa se sitten kasvokkain tai välillisesti, on mahdollisuus postituslistan kasvattamiselle.
Lue lisää01.11.2019 | automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, pesonointi, sähköpostimarkkinointi, viestintä
Personointi on tehokas keino kiinnittää vastaanottajan huomio ja saada hänet tuntemaan, että viesti on kohdennettu juuri hänelle.
Lue lisää