
Tärkeät vinkit loppuvuoden viestintään
03.11.2022 tapahtumatyökalu, uutiskirje, viestintä, automaatio
Lokakuu kääntyi marraskuuksi ja on aika suunnitella loppuvuoden viestintää.
Lue lisääHakutuloksia: 11 kpl
03.11.2022 tapahtumatyökalu, uutiskirje, viestintä, automaatio
Lokakuu kääntyi marraskuuksi ja on aika suunnitella loppuvuoden viestintää.
Lue lisää21.06.2022 automaatio, markkinointi, personointi, saavutettavuus, sähköpostimarkkinointi, segmentointi, uutiskirje, viestintä
Sähköposti on yksi maailman käytetyimmistä viestintämuodoista. Yli neljällä miljardilla henkilöllä on vähintään yksi sähköpostiosoite vuoteen 2023 mennessä.
Lue lisää24.02.2020 automaatio, viestintä, markkinointi, opas
Olet varmaankin kuullut automaatiosta, mutta tiedätkö mitä se tarkoittaa? Oppaassa kerrotaan mistä automaatiossa on kyse ja mitä sinun tulee tietää sekä tehdä.
Lue lisää01.12.2019 analyysi, automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, raportti
Automaatioprosessissa on tärkeää seurata tuottaako se haluttua tulosta.
Lue lisää15.11.2019 automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, postituslista, sähköpostimarkkinointi, viestintä
Käytännössä jokainen kohtaaminen, tapahtuipa se sitten kasvokkain tai välillisesti, on mahdollisuus postituslistan kasvattamiselle.
Lue lisää01.11.2019 automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, pesonointi, sähköpostimarkkinointi, viestintä
Personointi on tehokas keino kiinnittää vastaanottajan huomio ja saada hänet tuntemaan, että viesti on kohdennettu juuri hänelle.
Lue lisää21.10.2019 automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, segmentointi, markkinoinnin automaatio, opas, viestintä
Segmentointia voidaan toteuttaa siinä vaiheessa, kun asiakkaista tiedetään jotain, minkä perusteella heidät voidaan jaotella ryhmiin.
Lue lisää01.10.2019 automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, markkinoinnin automaatio, sähköpostimarkkinointi, viestintä
Automaation tulee kuljettaa asiakasta askel askeleelta eteenpäin kohti haluttua lopputulosta.
Lue lisää19.09.2019 automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, asiakas, markkinoinnin automaatio, sähköpostimarkkinointi, viestinnän automaatio, viestintä
Näin otat markkinoinnin ja viestinnän automaatiossa huomioon eri asiakkuudet sekä asiakasryhmät.
Lue lisää01.09.2019 automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, markkinoinnin automaatio, sähköpostimarkkinointi, viestinnän automaatio, viestintä
Automaation sisällöntuotannossa on tärkeää ohjata henkilöä eteenpäin kohti toivottua lopputulosta.
Lue lisää