
Markkinoinnin ja viestinnän automaatio – Tulosten seuranta 8/8
01.12.2019 | analyysi, automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, raportti
Automaatioprosessissa on tärkeää seurata tuottaako se haluttua tulosta.
Lue lisääHakutuloksia: 8 kpl
01.12.2019 | analyysi, automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, raportti
Automaatioprosessissa on tärkeää seurata tuottaako se haluttua tulosta.
Lue lisää15.11.2019 | automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, postituslista, sähköpostimarkkinointi, viestintä
Käytännössä jokainen kohtaaminen, tapahtuipa se sitten kasvokkain tai välillisesti, on mahdollisuus postituslistan kasvattamiselle.
Lue lisää01.11.2019 | automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, pesonointi, sähköpostimarkkinointi, viestintä
Personointi on tehokas keino kiinnittää vastaanottajan huomio ja saada hänet tuntemaan, että viesti on kohdennettu juuri hänelle.
Lue lisää21.10.2019 | automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, segmentointi, markkinoinnin automaatio, opas, viestintä
Segmentointia voidaan toteuttaa siinä vaiheessa, kun asiakkaista tiedetään jotain, minkä perusteella heidät voidaan jaotella ryhmiin.
Lue lisää01.10.2019 | automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, markkinoinnin automaatio, sähköpostimarkkinointi, viestintä
Automaation tulee kuljettaa asiakasta askel askeleelta eteenpäin kohti haluttua lopputulosta.
Lue lisää19.09.2019 | automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, asiakas, markkinoinnin automaatio, sähköpostimarkkinointi, viestinnän automaatio, viestintä
Näin otat markkinoinnin ja viestinnän automaatiossa huomioon eri asiakkuudet sekä asiakasryhmät.
Lue lisää01.09.2019 | automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, markkinoinnin automaatio, sähköpostimarkkinointi, viestinnän automaatio, viestintä
Automaation sisällöntuotannossa on tärkeää ohjata henkilöä eteenpäin kohti toivottua lopputulosta.
Lue lisää27.08.2019 | automaattinen viesti, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, postituslista, viestintä, wordpress
Creamailer voidaan liittää osaksi WordPress-sivustoille tehtyjä lomakkeita. Kontaktit lisätään postituslistalle lomakkeen lähetyksen yhteydessä.
Lue lisää