
Markkinoinnin ja viestinnän automaatio – Tulosten seuranta 8/8
01.12.2019 analyysi, automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, raportti
Automaatioprosessissa on tärkeää seurata tuottaako se haluttua tulosta.
Lue lisääHakutuloksia: 22 kpl
01.12.2019 analyysi, automaatio, markkinoinnin ja viestinnän automaatio, raportti
Automaatioprosessissa on tärkeää seurata tuottaako se haluttua tulosta.
Lue lisää23.11.2017 analyysi, sähköpostimarkkinointi, uutiskirje, juhlapyhä
Mitä joulun ajan viestinnässä kannattaa ottaa huomioon?
Lue lisää06.01.2017 analyysi, sähköpostimarkkinointi, uutiskirje
Uusi vuosi ja uudet tuulet - sanovat markkinoinnin ammattilaiset. Näiden viiden vinkin avulla on hyvä käynnistää uusi viestintävuosi.
Lue lisää15.05.2015 analyysi
Google palkitsee mobiiliystävälliset sivustot sijoittamalla ne hakutuloksissa muita sivustoja paremmin.
Lue lisää23.02.2015 analyysi, sähköpostimarkkinointi, uutiskirje
Sen onko viesti roskapostia määrittelee aina vastaanottaja, joten viestijän ei ole aina ei ole helppo tietää miten olisi voinut toimia toisin.
Lue lisää21.01.2015 analyysi, sähköpostimarkkinointi, testaus, uutiskirje
Aikaisemmasta toiminnasta on hyvä ottaa opiksi, jotta vuodesta 2015 saataisiin entistäkin parempi viestintävuosi.
Lue lisää12.02.2014 analyysi, Creamailer
Google on ottanut käyttöönsä sähköpostien sisältämien kuvien varastoinnin omille servereilleen, joka vaikuttaa analyyseissä näkyviin uudelleenavausmääriin.
Lue lisää10.04.2013 analyysi, sähköpostimarkkinointi, uutiskirje
Sähköpostilaatikko on ruuhkainen paikka, jossa meidän tulisi saada viestimme erottumaan muista ja herättää vastaanottajan mielenkiinto.
Lue lisää14.03.2013 analyysi, tutkimus, mobiili
Mobiililla hyvin luettavien sähköpostien tärkeyttä tuskin tarvitsee enää korostaa. Yhä useammat ovat huomanneet trendin ja panostaneet mobiililuettavuuteen.
Lue lisää15.02.2013 analyysi, sähköpostimarkkinointi, uutiskirje
Jokaisen viestin lähettämisen jälkeen analytiikan kiinnostavimpia seurattavia on viestin avausten määrä.
Lue lisää