Sähköpostin lukeminen mobiililla tuplaantunut

Sähköpostin lukeminen mobiililla tuplaantunut

11.09.2015 drag & drop, sähköpostimarkkinointi, tutkimus, uutiskirje

LiveIntent on tarkkallut sähköpostien lukemista mobiililaitteilla useiden vuosien ajan. The people behind the screens -raportissa tarkasteltiin kuukausittain 90 miljardin ihmisen mobiilikäyttäytymistä puolen vuoden ajan. Tutkimuksessa selvisi, että viestejä luetaan eniten älypuhelimella ja aamuisin. Naisten kohdalla konversioluvut ovat suurimmat aamuisin, kun miesten kohdalla ne ovat suurimmat iltapäivisin.

Sähköpostin luku mobiililaitteella on muuttunut “myös mobiilista” “eniten mobiiliksi”. Vuodesta 2012 sähköpostin luku mobiililaitteilla on noussut tasaiseen tahtiin 24 prosentista 51 prosenttiin.

Creamailerin Drag and drop -viestieditorilla lähetetyt viestit ovat täysin mobiiliystävällisiä, sillä uutiskirjeet ovat responsiivisia sitä tukeville päätelaitteille.

Lähde: LiveIntent 

Kirjoittaja: Creamailer Oy