Paranna avausprosenttia esiotsikon avulla

Paranna avausprosenttia esiotsikon avulla

15.05.2014 sähköpostimarkkinointi, uutiskirje

Esiotsikko on teksti, joka näkyy sähköpostilaatikossa heti viestin aiheen jälkeen. Ilman esiotsikkoa viesteissä näkyy otsikon jälkeen usein "Avaa viesti selaimessa" tai "Etkö näe kuvia, klikkaa tästä" -tekstit. 

Esiotsikko näkyy useimmilla mobiililaiteilla ja esim. Gmaililla ja Outlookilla. Sähköposteja luetaan yhä kasvavassa määrin mobiililaiteilla, joten miksipä et käyttäisi esiotsikkoa huomion kiinnittäjänä. Tältä esiotsikko näyttää Android-puhelimessa ja Gmailissa:

Android

Android - Esiotsikko

Gmail

Gmail - Esiotsikko

Mitä esiotsikkoon voi laittaa?

  • Esiotsikko näkyy heti viestin aiheen jälkeen, jotan älä toista aihetta vaan kirjoita sille jatkoa.
  • Esiotsikossa voi olla toimintakehoitus.
  • Kerro tarjouksesta tai kilpailusta.
  • Kokeile personointia.

Näin esiotsikko lisätään Creamailerilla

Esiotsikko on ensimmäinen teksti viestipohjassa.

Esiotsikko - Viestipohja

Peruspohjistamme löytyy valmis paikka esiotsikolle.

Ja eikun kokeilemaan!

Kirjoittaja: Creamailer Oy