Paranna avausprosenttia esiotsikon avulla

Paranna avausprosenttia esiotsikon avulla

15.05.2014 | sähköpostimarkkinointi, uutiskirje

Esiotsikko on teksti, joka näkyy sähköpostilaatikossa heti viestin aiheen jälkeen. Ilman esiotsikkoa viesteissä näkyy otsikon jälkeen usein "Avaa viesti selaimessa" tai "Etkö näe kuvia, klikkaa tästä" -tekstit. 

Esiotsikko näkyy useimmilla mobiililaiteilla ja esim. Gmaililla ja Outlookilla. Sähköposteja luetaan yhä kasvavassa määrin mobiililaiteilla, joten miksipä et käyttäisi esiotsikkoa huomion kiinnittäjänä. Tältä esiotsikko näyttää Android-puhelimessa ja Gmailissa:

Android

Android - Esiotsikko

Gmail

Gmail - Esiotsikko

Mitä esiotsikkoon voi laittaa?

  • Esiotsikko näkyy heti viestin aiheen jälkeen, jotan älä toista aihetta vaan kirjoita sille jatkoa.
  • Esiotsikossa voi olla toimintakehoitus.
  • Kerro tarjouksesta tai kilpailusta.
  • Kokeile personointia.

Näin esiotsikko lisätään Creamailerilla

Esiotsikko on ensimmäinen teksti viestipohjassa.

Esiotsikko - Viestipohja

Peruspohjistamme löytyy valmis paikka esiotsikolle.

Ja eikun kokeilemaan!

Kirjoittaja: Creamailer Oy