Lähetä pääsiäistervehdykset Creamailerin viestipohjilla

Lähetä pääsiäistervehdykset Creamailerin viestipohjilla

08.04.2022 markkinointi, pääsiäinen, tapahtuma, uutiskirje, viestintä

Pajunkissat putkahtelevat esiin, narsissit kukkivat ja pikkuiset noidat kolkuttelevat ovella - pääsiäinen on taas täällä! Vaikka jokaiselle uutiskirjeentilaajalle ei voi toimittaa suklaamunia ja koristeltuja pajunoksia, voi kaikkia muistaa iloisella pääsiäisviestillä. 

Creamailerin pääsiäisteemaiset viestipohjat sopivat mainosti niin tervehdyksiin, kutsuihin, markkinointiin kuin tiedotteisiinkin.

Tiesitkö, että vaikka pääsiäistä vietetään vuosittain eri aikana, ei ajankohta kuitenkaan ole sattumanvarainen. Pääsiäisen ajankohta vaihtelee sen mukaan milloin on kevätpäiväntasauksen jälkeinen täysikuu, eli pääsiäispäivä on aina kevätpäiväntasauksen jälkeisestä täysikuusta seuraava sunnuntai. 

Vinkit pääsiäisviestintään

  1. Mieti mitä voit tarjota asiakkaille/jäsenille pääsiäiseen liittyen. Tarjoatko alennuksia, tiedotat kampanjasta vai kenties järjestät tapahtuman?
  2. Suunnittele ja luo kampanja ajoissa ja ajasta viestit lähtemään haluttuina ajankohtina. Tutustu myös Creamailerin viestinnän automaatioon.
  3. Liitä muutkin viestintäkanavasi kampanjaan mukaan. Sosiaalisen median viestejä voi myös luoda ja ajastaa valmiiksi. Mieti miten kampanjat tukevat toisiaan.
  4. Pääsiäisviestintä voi olla myös pelkästään uutiskirjetilaajiesi kiittäminen ja hyvän pääsiäisen toivottaminen. Anna vastaanottajillesi tunne, että ajattelet heitä. 
  5. Ilmoita viestissä poikkeavat aukioloajat ja muut pääsiäiseen liittyvät poikkeukset.
  6. Pääsiäisenä voit varmastikin poiketa hieman graafisesta ohjeistuksesta ja luoda iloisen ja värikkään uutiskirjeen, joka kiinnittää vastaanottajan huomion.
Kirjoittaja: Creamailer Oy