Vinkkejä ystävänpäivän uutiskirjeviestintään

Vinkkejä ystävänpäivän uutiskirjeviestintään

09.02.2018 sähköpostimarkkinointi, uutiskirje, viestintä

Joulun jälkeen suosituinta juhlaa eli ystävänpäivää juhlitaan useimmissa maissa 14. helmikuuta. Päivän tunnuksena on maailmanlaajuisesti punainen sydän. Toisin kun muualla, Suomessa ystävänpäivä on enemmänkin ystävyyssuhteisiin kuin parisuhteisiin liitetty juhla. 

Creamailerin suosituilla ystävänpäivän viestipohjilla voit lähettää uutiskirjetilaajillesi iloisen tervehdyksen, kampanjan tai vaikkapa tiedotteen. 

Kolme vinkkiä viestintään

  1. Mieti mikä on uutiskirjeesi tarkoitus? Haluatko esimerkiksi muistaa vastaanottajia ja toivottaa heille hyvää ystävänpäivää vai luoda markkinointikampanjan?
     
  2. Keksi houkutteleva otsikko. Ystävänpäivänä ihmisten sähköposteihin satelee viestejä normaalia enemmän. Mieti miten erotut viestimassasta. Voit myös käyttää apunasi symboleita ja esiotsikkoa
     
  3. Etsi teemaan sopiva kuva. Etsi kiva uutiskirjekuva piristämään viestiäsi ja erottamaan uutiskirjeesi muista. Voit käyttää ilmaisia palveluja kuvien löytämiseen.

Ja ei kun viestimään. Ihanaa ystävänpäivää!

Kuva: Johnny Brown on Unsplash

Kirjoittaja: Creamailer Oy